Tisdag

Idag var det ju skola som vanligt, hade bara 1 lektion dock.
Efter skola drog jag ett varv på stan och shoppade lite på rean.
Vart ett par jeans och lite till mitt blivande hem..

Kom hem och tog en promenad på en timme.
När jag kom hem blev det att plugga lite Matematik innan jag hade dejt med Hilda.
Så idag har jag varit med Hilda på gymmet för att ta reda på pris så jag kan börja gymma nästa vecka!
Efter det gick jag hem och åt lite mat samt  tog det lugnt innan det blev promenad med Frida.
Nu har jag tittat på litet TV och ska snart hoppa in i duschen.
För sen är det sängdags!

Fick två bra besked under dagen!
Det första är att jag äntligen har fått en praktikplats, blev på Coop Extra i Mjölby.
Kommer nog bli kanonbra, så på tisdag kör vi.
Det andra är att jag har gått ner 2 kilo på en vecka!
Sötsakförbudet funkar utmärkt.

Men nu är det bäst att sätta fart så man inte kommer allt för sent i säng..
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0