Praktik

Praktiken idag där jag spenderade halva dagen på fruktavdelning och halva med varuplockning.
Trivs så jävla bra på Coop med all underbar personal som lär ut en massa bra saker!
Känns tråkigt att jag bara har 11 dagar kvar...
Hatar allt som har med skolan och göra!

När jag kom hem från praktiken så tog jag en promenad i femtio minuter.
Skippade gymmet idag men i morgon kör vi Step55!
Hann även beställa lite smått och gått från H&M idag.
Men är mest nöjd med bikinin som inhandlades till sommaren och Thailands resan i december!

Nu ska jag ta mig en varm dusch innan det är sängdags.
För imorgon är det återigen praktikdag, underbart!
Godnatt på er!


                                 Snart är den min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0