Övningskört

Ett år sen jag gjorde min lilla "olycka", fast det känns som igår..
För ni som inte vet så svimmade jag och slog upp ett jack i huvudet så tre stygn fick sys!

Idag ha det inte hänt så mycket, jag hade tänkt att plugga men det finns ingen motivation till det.
Istället har jag massvis med motivation till träning och körde tre promenader i tre timmar.
Plus att jag på kvällen drog till gymmet och körde magövningar samt bicepsövningar.
Längtar efter träningsvärken imorgon!

Hann även övningsköra en timme efter ett upphåll i en månad.
Gick faktiskt skit bra lyckades bara få motorstopp en gång men det kan ju hända alla.
Pappa och jag kom även överens om att köra minst en gång i veckan från och med nu.
För imorgon är det exakt fem månader kvar tills jag blir arton!
Så målet är att ha ett körkort i september/oktober eftersom det är semester stängt när jag fyller..

Imorgon ska jag verkligen plugga innan jag börjar jobbet fyra.
Men träning måste ju också hinnas med såklart!
Bäst jag drar mig mot sängen om jag ska orka allt imorgon, God Natt!


Från 2010 tills 2011 hade jag gått ner 15 kg och nu har jag totalt gått ner 20 kilo.
Målet till sommaren är att fixa fram magrutor samt att ha byggt muskler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0