Monday

Varit lite lugnt med bloggandet då det har varit lite mycket på sistonde.
Med skola, praktik, träning och jobb. 
Men nu är jag tillbaka!

Skola som vanligt idag men spenderade den mesta delen i peddan för att jobba lite.
Eftersom jag ska vara ledig för ett läkarbesök på fredag så jobba jag igen det som jag kommer missa på fredag.
Så på fredag får man förhoppningvis en diagnos, håller tummarna för ett posetivt svar!

Efter skolan var det dags att åka till Barngympan och träffa alla gullungar.
Stolt över att vara ledare för dem!
Tog en snabbvisit hos Farmor innan jag skulle till gymmet för ett core pass.
Älskar verkligen när magen får jobba och den träningsvärken man har dagen efter!
Avslutade det hela med en promenad på 45 min.

Efter att ätit lite mat och tittat på tv så är det nu dags att ta medecin och en varm dusch.
Sen väntar sängen på mig så att man är utvilad till praktiken imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0