Fredag

Sjukhuset på förmiddagen gick inte som väntat..
Det som man hittade för en månad sen är tydligen borta?
Bröt ihop totalt eftersom undersökningen var hemskt samt att jag är på ruta ett igen.
Något är ju fel så flera undersökningar kommer förmodligen göras och jag hoppas att man inte behöver träffa mer läkare utan att man tillslut hittar problemet!
För på fyra månader har jag åkt Östergötland runt och träffat 8 olika läkare.
Känns skönt att man har fått skriva av sig när det är jobbigt!

Nog om det, efter sjukhuset åkte vi och handlade lite.
Hitta en jättemysig rosa filt!
Skulle även hitta ett par träningskor men hitta inga så får fortsätta leta vidare.
Avslutade besöket i Motala med kinamat, mums!

Nu på kvällen har jag tagit en promenad på 75 minuter och kört zumba.
Så jäkla kul det var med zumba, det var inte sista gången jag körde det!
Avslutade träningen i gymmet med magövningar, underbart!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen under min nya filt och tittar på The Voice Sverige.
Efter det blir det sängen efter en jobbig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0